VDL TBP Electronics versterkt productiecapaciteit en synergie met RENA Electronica
Joost van Haperen (VDL TBP Electronics, l) en Maurits van der Laken (Partnertec, r) sluiten de deal

4 maart 2024

We zijn verheugd om aan te kondigen dat VDL TBP Electronics een belangrijke stap heeft gezet in het verder verhogen van de productiecapaciteit en het versterken van de samenwerking met ons zusterbedrijf RENA Electronica.

We hebben onlangs geïnvesteerd in een state-of-the-art SMT assemblagelijn van ASMPT via Partnertec, waarmee we onze output aanzienlijk gaan verhogen en de operationele efficiëntie verbeteren.

Deze strategische investering stelt ons enerzijds in staat om te voldoen aan de steeds groeiende vraag van onze klanten en om onze positie in de elektronica-industrie verder te versterken. Anderzijds om de synergie tussen VDL TBP Electronics en RENA Electronica nog verder te verbeteren.

De nieuwe ASMPT SMT assemblagelijn wordt operationeel in mei, waardoor we adequater kunnen reageren op veranderende marktomstandigheden en onze assemblageservices sneller op de markt kunnen brengen. Deze investering helpt ons om onze groeidoelstellingen te bereiken en om onze relaties te blijven voorzien van hoogwaardige printed circuit board assemblies (pcba’s).

We kijken ernaar uit om onze samenwerking met u voort te zetten en om gezamenlijk succesvolle resultaten te behalen. Bedankt voor uw voortdurende steun en vertrouwen in VDL TBP Electronics en RENA Electronica.